MURE DESIGN

Accesorii cu stil … simplu, natural, frumos

Inspiratia martie 11, 2008

Filed under: evolutie — irina @ 12:20 am
Tags: ,

Inspiratia mea cauta muze, ca la orice artist si le gaseste tocmai in creatiile anterioare, in ceea ce tocmai am terminat de facut.
Dupa cum spuneam, incepi sa vezi totul in culori vii, in modele, in cai de asortare.

Acasa, imi place sa-mi pun tot ce am creat ca la expozitie, incercand sa arunc un ochi critic asupra lor, incercand sa fac pe outsider-ul care tocmai ia contact cu ele. Si atunci ma luminez: cerceii astia sigur puteau fi combinati si cu piesa asta; ce bine se potrivesc bratara si colierul asta, chiar daca sunt din seturi separate.

Cred ca inspiratia (si aici am sa parafrazez) vine creand. Incerc sa nu ma atasez emotional foarte mult de un model anume, de o idee anume. Vreau sa-mi las suvoiul de idei sa curga, sa vina unele, sa plece altele.

Pentru moment ma laud doar cu ce este in catalog.

In curand si nu vreau sa dezvalui nimic acum, va urma o colectie de accesorii, si alaturi de ele cateva surprize.

 

Lasă un comentariu